Zapytanie ofertowe nr 07/2022/01
PRZEDMIOT ZAPYTANIA:
Przedmiotem zapytania jest udział w realizacji prac B+R platformy NEULA w zakresie budowy asystenta klienta w instytucjach użyteczności publicznej takich jak Urząd Gminy, Urząd Stanu Cywilnego, czy Urząd Skarbowy.
Zakres prac obejmuje:
- Opracowanie i przetestowanie algorytmu anonimizacji sygnału dźwiękowego tzn. odszukiwania danych wrażliwych w transkrybowanym sygnale dźwiękowym i zaszumienie fragmentów wypowiedzi zawierających dane wrażliwe,
- Opracowania i budowa algorytmu przywracania interpunkcji oraz wielkich liter dla algorytmu transkrypcji mowy. Stosowane modele oparte są o narzędzie kaldi,
- Opracowanie i budowa algorytmu wykrywania topic driftu czyli detekcji zmiany tematu konwersacji,
- Opracowania i budowa klasyfikatora intencji opartego na sieciach kapsułkowych,
- Opracowanie i budowa modelu generatywnego do augmentacji danych konwersacyjnych,
- Opracowanie procedur preprocesingu zeskanowanych dokumentów urzędowych,
- Opracowanie algorytmu klasyfikacji dokumentów na podstawie ich skanów,
- Rozszerzenie algorytmu odpowiadania na pytania dotyczące spraw, tak aby możliwa była klasyfikacja sprawy za pomocą takiego algorytmu,
- Opracowanie algorytmu klasyfikacji spraw systemu rekomendacyjnego klasyfikującego sprawę po opisie oraz sugerujący kolejność czynności oraz listę dokumentów potrzebnych w jej załatwianiu,
- Przebadanie metryk podobieństwa do klasyfikacji tekstu do klasyfikowania spraw po opisie,
- Przebadanie zagadnienia modelowania tematu algorytmami LDA, LSA i LSI do klasyfikacji spraw,
- Zbudowanie proof of concept ramy uruchamiania tych algorytmów w środowisku chat i voice bota,
- Rozszerzenie chatbota o nowe sprawy oraz z rozszerzaniem voicebota o nowe korpusy językowe i nagraniowe,
- Implementacja integracji chatvoice bota z systemem rekomendacyjnym,
- Profilowanie i przyspieszania wszystkich zbudowanych algorytmów, sztucznej inteligencji w chatbocie i voicebocie,
- Przygotowaniu projektowanego rozwiązania do umożliwienia integracji z aplikacjami e-urzędu, mikro serwisami oraz systemami dziedzinowymi,
- Opracowanie mechanizmu redukcji zużycia mocy obliczeniowej i pamięci przez pojedynczego bota,
- Przeprowadzenie badań nad optymalizacją chatbotów i zmniejszeniem całkowitych zasobów przez nie zużywanych,
- Przeprowadzenie testów oraz naniesienie poprawek oprogramowania na podstawie wyników testów.
SZACOWANY WYMIAR ZAANGAŻOWANIA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Faza I: 330 roboczo-dni w okresie 01.04.2023 r. – 31.12.2023 r.,
Faza II: 1130 roboczo-dni w okresie 01.04.2024 r. – 31.12.2024 r.,
Faza III: 800 roboczo-dni w okresie 01.04.2025 – 28.02.2026 r.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy przygotować poprzez wypełnienie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania oraz złożyć w formie papierowej lub elektronicznej na następujące adresy:
JT Weston sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 29
00-867 Warszawa
kontakt@jtweston.pl
Oferty należy składać do dnia 17.08.2022 r. włącznie.
Szczegółowy opis przedmiotu zapytania oraz sposobu i terminu składania ofert znajdują się w załączonych dokumentach:
07-2022-01_Zapytanie_ofertowe_ASYSTENT
07-2022-01_Formularz_ofertowy_ASYSTENT
Data publikacji: 15.07.2022 r.