CIO – CHIEF INFORMATION OFFICER
Opis funkcji CIO
CIO (Chief Information Officer) jest odpowiedzialny za bieżące zarządzanie obszarem IT w organizacji, w tym koordynację procesów planowania strategicznego w obszarze IT, nadzór nad realizacją projektów IT, bieżące zarządzanie efektywnością wewnętrznego zespołu IT oraz efektywnością współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług IT.
Główne zadania CIO
- Bieżące wskazywanie działań mających na celu wzrost dojrzałości i postęp technologiczny obszaru IT w organizacji
- Nadzór nad tworzeniem oraz monitorowanie i raportowanie realizacji strategii IT
- Tworzenie budżetu rocznego IT
- Bieżące zarządzanie wewnętrznym zespołem IT
- Nadzór nad zewnętrznymi dostawcami sprzętu i usług IT
- Opiniowanie zakresu oraz budżetu projektów IT
- Monitorowanie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury IT
- Udział w testach ciągłości działania procesów i usług
- Bieżące konsultacje z kadrą zarządzającą firmy w zakresie organizacji zespołu i środowiska teleinformatycznego
- Wsparcie organizacyjne i merytoryczne w wypracowaniu procesów, procedur i zasad działania operacyjnego po stronie IT zapewniających zgodność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami sektorowymi
Zaufali nam
Chcesz wiedzieć więcej?
Opisz nam swój problem, stojące przed Tobą wyzwanie lub zadaj nurtujące Cię pytania, a niezwłocznie udzielimy Ci rzetelnej odpowiedzi i przedstawimy wstępne propozycje rozwiązań. Jeśli będziesz zainteresowany dalszą współpracą przedstawimy Ci skrojoną na miarę Twoich potrzeb ofertę naszego profesjonalnego wsparcia.
Outsourcing - aktualności
Jest wiele powodów, by porozmawiać – czekamy na Ciebie! | Formularz kontaktowy |